Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia INA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia HEPU Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia EPS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia SKF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CASTROL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DOLZ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ERA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FRIGAIR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HELLA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JPN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Układ Chłodzenia MAHLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TEDGUM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TEDGUM
Układ Chłodzenia THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VIKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWP2334
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWP2334
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]: 44
Średnica koła łopatkowego: 64
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBT553
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBT553
Rodzaj koprusu: Z obudową
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze