Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KW do Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DELPHI Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia HELLA Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia ABAKUS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GATES Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia KW Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MAHLE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METZGER Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia PIERBURG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SIDAT Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia VEMO Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 d Mild-Hybrid xDrive coupe 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 348
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 348
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze