Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia PRESTONE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WERTTEILE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) WERTTEILE
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AMTRA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AMTRA
Układ Chłodzenia ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia ATAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ATAS
Układ Chłodzenia BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ELF
Układ Chłodzenia ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) G4
Układ Chłodzenia GK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GM
Układ Chłodzenia GRAF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia GULF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GULF
Układ Chłodzenia KWP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LUCAS
Układ Chłodzenia MAHLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOBIL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORGANIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PETRYGO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SHELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SHELL
Układ Chłodzenia SKF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SPECOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TEXACO
Układ Chłodzenia TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0161
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0161
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Specyfikacja: G12+ (-35°C)
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: VW TL 774 F
Temperatura robocza do [°C]: -35
Ciężar [kg]: 1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0164
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0164
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Specyfikacja: G 12 Plus
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: VW TL 774 F
Specyfikacja: Ford WSS-M97B44-D
Ciężar [kg]: 1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0162
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0162
Jednostka:
sztuka
Ilość: 4
Kolor: Fioletowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: G 12+ BASF
Temperatura robocza do [°C]: -35
Ciężar [kg]: 1,741
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0165
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0165
Jednostka:
sztuka
Ilość: 4
Kolor: Fioletowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: VW TL 774-F
Specyfikacja: VW TL 774-D
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: Volvo VCS
Specyfikacja: MAN 324 SNF
Specyfikacja: DEXCOOL
Specyfikacja: Toyota SLLC
Specyfikacja: Ford WSS-M97B44-D
Specyfikacja: G 12+ BASF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze