Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie)

Układ Chłodzenia MOTUL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia TOPRAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia NRF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DENSO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) DENSO
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia NISSENS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia VALEO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia ABAKUS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AKS DASIS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ESEN SKV Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRIGAIR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HELLA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia KWP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia RUVILLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SKF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia TYC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) TYC
Układ Chłodzenia VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VDO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VDO
Układ Chłodzenia VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:MAXGEAR

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
28-0687
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
28-0687
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
AC685106
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC685106
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Długość [mm]:  620
Długość sieci [mm]:  398
Szerokość sieci [mm]:  620
Głębokość sieci [mm]:  16
Jakosć/Klasa:  Easy Fit
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
AC230174
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC230174
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]:  416,8
Szerokość sieci [mm]:  650
Głębokość sieci [mm]:  24
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
AC230107
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC230107
Jednostka:
szt
Moc znamionowa [W]:  400 W
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z ramą wentylatora chłodnicy (Zarge)
Do 100 dni na zwrot
559,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
AC296418
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
AC296418
Jednostka:
szt
Głębokość sieci [mm]:  34
Szerokość sieci [mm]:  449
Długość sieci [mm]:  650
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
239,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
47-0320
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
47-0320
Napięcie [V]:  12
Cisnienie [bar]:  0,2
Wydatek [l/h]:  500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
47-0334
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
47-0334
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze