Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia METELLI do Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia GATES Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia ASHIKA Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo S60 III (224) B5 Mild-Hybrid AWD sedan 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24-1498
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
24-1498
Materiał wirnika pompy wody: Stal
Ilość żeber: 3
Liczba skrzydeł: 6
Średnica koła łopatkowego: 62
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]: 104,45
Wykonanie pompy wodnej: Dla napędu paskiem zębatym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pokrywy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze