Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NISSENS do Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia ELRING Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia METZGER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VEMO Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VEMO
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
4.8 (64 ocen)
Kod produktu:
606420
dostępny
4.8 (64 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
606420
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 596
Szerokość sieci [mm]: 145
Głębokość sieci [mm]: 16
Dolot - sr. [mm]: 16
Wylot - sr. [mm]: 16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 770,00 zł
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze