Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NRF do Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia ELRING Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia KW Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia METZGER Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NRF Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance SUV 194KM, 143kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727032
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727032
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  6081220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727078
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727078
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1371592
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze