Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FREMAX do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy ATE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy TRW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy TOPRAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Hamulcowy DELPHI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy ABE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy ASHIKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy FERODO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy METZGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OEM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BENDIX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR.MOTOR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR
Układ Hamulcowy DRIVE + Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) DRIVE +
Układ Hamulcowy EUROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FAE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAE
Układ Hamulcowy FEBEST Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy FREMAX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FREMAX
Układ Hamulcowy FRENKIT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy ICER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy LPR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Hamulcowy METELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy MOTUL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy RAICAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy REMSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SWAG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TOMEX
 Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOMEX
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TDI Mild Hybrid quattro sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FREMAX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FREMAX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBP-1402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FREMAX
Kod:
FBP-1402
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość 1 [mm]:  214,1
Wysokość 1 [mm]:  88,5
Grubość 1 [mm]:  16,9
System hamulcowy:  AKEBONO
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze