Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy TRW do Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09)

Układ Hamulcowy K2 Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) K2
Układ Hamulcowy MOTUL Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) MOTUL
Układ Hamulcowy BOSCH Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) BOSCH
Układ Hamulcowy BREMBO Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) BREMBO
Układ Hamulcowy VALEO Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) VALEO
Układ Hamulcowy ATE Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ATE
Układ Hamulcowy MAXGEAR Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) MAXGEAR
Układ Hamulcowy TEXTAR Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) TRW
Układ Hamulcowy FERODO Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) A.B.S.
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy MINTEX Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) MINTEX
Układ Hamulcowy VAICO Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy ASHIKA Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ASHIKA
Układ Hamulcowy AUTLOG Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) AUTLOG
Układ Hamulcowy BENDIX Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) BENDIX
Układ Hamulcowy CASTROL Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) CASTROL
Układ Hamulcowy DELPHI Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) DELPHI
Układ Hamulcowy ELF Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROREPAR Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) EUROREPAR
Układ Hamulcowy GIRLING Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) GIRLING
Układ Hamulcowy JURID Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) KAWE
Układ Hamulcowy OEM Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) OEM
Układ Hamulcowy ORGANIKA Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ORGANIKA
Układ Hamulcowy RAVENOL Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy TOTAL Buick CENTURY coupe (4A_) 3.8 Custom coupe 152KM, 112kW, benzyna (1986.10 - 1988.09) TOTAL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PFB450
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PFB450
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.9 (219 ocen)
Kod produktu:
GDB4036
niedostępny
4.9 (219 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB4036
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]:  61
Długość [mm]:  152,5
Grubość [mm]:  13,4
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze