Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy NK do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Układ Hamulcowy ATE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy BREMBO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TRW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy NK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AISIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Układ Hamulcowy ASHIKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy BENDIX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CASTROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Układ Hamulcowy COMLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy ERT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy ICER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy IPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JURATEK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MINTEX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy MOTUL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy QUARO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy REMSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SASIC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Układ Hamulcowy TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.459) kabriolet 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
280150
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
280150
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Standart
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ciężar netto [kg]:  0,01
Długość [mm]:  95
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  1
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8933015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
8933015
Ciężar netto [kg]:  0,15
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
2233106
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
2233106
Ciężar netto [kg]:  2
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
853381
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
853381
Długość [mm]:  495
Ciężar netto [kg]:  0,12
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
853384
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
853384
Długość [mm]:  400
Ciężar netto [kg]:  0,12
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
223391
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
223391
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  22500/22586/22587
Grubość 1 [mm]:  17,9
Ciężar netto [kg]:  2,97
Szerokość 1 [mm]:  96,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze