Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FERODO do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy TEXTAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TOPRAN
Układ Hamulcowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy FERODO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy ABE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy ROTINGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy BREMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BREMI
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy ERT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy FRENKIT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MIKODA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MIKODA
Układ Hamulcowy MINTEX Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy QUARO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) AISIN
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BENDIX Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BIRTH Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BIRTH
Układ Hamulcowy BLIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BLIC
Układ Hamulcowy BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BRECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy DRIVE + Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) DRIVE +
Układ Hamulcowy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FAE
Układ Hamulcowy FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FAST
Układ Hamulcowy FERODO RACING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FRIGAIR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FRIGAIR
Układ Hamulcowy FTE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) GSP
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy ICER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JPN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy LAUBER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) LAUBER
Układ Hamulcowy LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Hamulcowy METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MK KASHIYAMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MK KASHIYAMA
Układ Hamulcowy MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) NPS
Układ Hamulcowy NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) PIERBURG
Układ Hamulcowy QFIX Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) QFIX
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy REMSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) SASIC
Układ Hamulcowy SBS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VEMA
Układ Hamulcowy VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.12 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (19)
Kod produktu:
FDB4433
dostępny
4.7 (19)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB4433
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  20,2
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  160,1
Ciężar [kg]:  2,24
Wysokość 1 [mm]:  64,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  25086
Numer WVA:  25684
Długożć opakowania [cm]:  20,574
Szerokość opakowania [cm]:  12,192
Wysokość opakowania [cm]:  8,128
Liczba trzpieni gwintowanych:  4
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
4.7 (6)
Kod produktu:
DDF1895C
dostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF1895C
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  48
Ciężar [kg]:  6,2
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  10
Minimalna grubość [mm]:  9
Średnica zewnętrzna [mm]:  272
Ilość otworów:  9
Średnica otworu centrującego [mm]:  65
Moment dokrecenia [Nm]:  120
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Jednostka ilości:  Sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  27,5
Wysokość opakowania [cm]:  10,5
Do 100 dni na zwrot
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
4.7 (6)
Kod produktu:
DDF1305C
dostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF1305C
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  50
Ciężar [kg]:  4,47
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23
Średnica zewnętrzna [mm]:  312
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  65
Moment dokrecenia [Nm]:  120
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Jednostka ilości:  Sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Długożć opakowania [cm]:  31,3
Szerokość opakowania [cm]:  31,3
Wysokość opakowania [cm]:  10,4
Do 100 dni na zwrot
418,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
4.7 (6)
Kod produktu:
DDF1895
niedostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF1895
Jednostka:
szt
Oznaczenie kontrolne:  R90 homologated
Wysokość [mm]:  48
Ciężar [kg]:  6,2
Otwór o śr[mm]:  65
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  10
Minimalna grubość [mm]:  9
Średnica zewnętrzna [mm]:  272
Ilość otworów:  9
Średnica otworu centrującego [mm]:  65
Moment dokrecenia [Nm]:  120
Średnica otworu [mm]:  112
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  27,5
Wysokość opakowania [cm]:  10,5
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
4.7 (19)
Kod produktu:
FDB5356
niedostępny
4.7 (19)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB5356
Jednostka:
KPL
Numer WVA:  26304
Numer WVA:  26303
Rodzaj połączenia:  Pudełko
System hamulcowy:  ATE
Ilość na oś:  4
Wysokość 2 [mm]:  57
Wysokość [mm]:  52
Długość [mm]:  124
Grubość [mm]:  16,3
Do 100 dni na zwrot
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
4.7 (6)
Kod produktu:
DDF1305
niedostępny
4.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
DDF1305
Jednostka:
szt
Oznaczenie kontrolne:  R90 homologated
Wysokość [mm]:  50
Ciężar [kg]:  8,94
Otwór o śr[mm]:  65
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23
Średnica zewnętrzna [mm]:  312
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  65
Moment dokrecenia [Nm]:  120
Średnica otworu [mm]:  112
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Jednostka ilości:  Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Długożć opakowania [cm]:  31,3
Szerokość opakowania [cm]:  31,3
Wysokość opakowania [cm]:  10,4
Do 100 dni na zwrot
369,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL695650
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL695650
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  4,09
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Liczba cylindrów:  1
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał:  Aluminium
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Parzyste numery artykułów:  FCL695649
Długożć opakowania [cm]:  30
Szerokość opakowania [cm]:  20,3
Wysokość opakowania [cm]:  13
Ciężar netto [kg]:  3,84
Średnica tłoka 1 [mm]:  57,00
Do 100 dni na zwrot
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FCL695649
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FCL695649
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  4,09
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Liczba cylindrów:  1
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał:  Aluminium
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Parzyste numery artykułów:  FCL695650
Długożć opakowania [cm]:  30
Szerokość opakowania [cm]:  20,3
Wysokość opakowania [cm]:  13
Ciężar netto [kg]:  3,84
Średnica tłoka 1 [mm]:  57,00
Do 100 dni na zwrot
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze