Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy BORG & BECK do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ELRING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Układ Hamulcowy BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Układ Hamulcowy A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) A.B.S.
Układ Hamulcowy AJUSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AJUSA
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BREMBO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BREMBO
Układ Hamulcowy CIFAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CIFAM
Układ Hamulcowy EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FERODO
Układ Hamulcowy HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA
Układ Hamulcowy IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Układ Hamulcowy JURID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) LPR
Układ Hamulcowy MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Hamulcowy METELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MINTEX
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy SAMKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SAMKO
Układ Hamulcowy TEXTAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TEXTAR
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP1057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP1057
Jednostka:
KPL
Wysokość 1 [mm]:  74
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Ate - Teves
Szerokość 1 [mm]:  90
Grubość 1 [mm]:  18,5
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBS6023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBS6023
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  66
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  270
Do 100 dni na zwrot
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze