Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie)

Układ Kierowniczy FAST Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy MAXGEAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy KAMOKA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy ERA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ERA
Układ Kierowniczy IPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2010.05 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5055
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5055
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M12x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5056
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3294
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3294
Jednostka:
szt
Materiał:  Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5056
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M12x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5055
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5652
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5652
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  269
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  269
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3429
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3429
Materiał:  Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze