Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DRIVE +
Układ Kierowniczy DT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DT
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SKF
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.A1A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1996.12 - 1998.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0)
Kod produktu:
22-81560
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-81560
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  106
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Ciężar [kg]:  0,415181
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0)
Kod produktu:
24-21847
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-21847
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  267
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Ciężar [kg]:  0,495118
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze