Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOSCH do Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SBS
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 145 (930_) 2.0 16V (930.A5) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) VEMA
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S02 000 000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S02 000 000
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 103
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 103
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
1173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 073
niedostępny
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 073
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
640,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 513
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 513
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  90
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
687,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 543
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 543
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  90
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
726,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze