Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LAUBER do Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) RTS
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) MOTUL
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) CEVAM
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) OCAP
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (11535) kabriolet 103KM, 76kW, benzyna (1976.03 - 1990.12) VAICO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.7460
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.7460
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  M18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
1047,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze