Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JPN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VIKA
Producent:FAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1610 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1610 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Długość przegub aksialny [mm]:  209
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1612 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1612 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Długość [mm]:  203
Parzyste numery artykułów:  840 1611 10
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1611 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1611 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Długość [mm]:  203
Parzyste numery artykułów:  840 1612 10
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841 0226 30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
841 0226 30
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  15,50
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  49,50
Materiał:  Termoplast
Długość [mm]:  190,00
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze