Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAWE do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DRI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JPN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy PASCAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 40 TFSI kabriolet 197KM, 145kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VAICO
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29169
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29169
Wymiar stożka [mm]:  15,7
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  16x1,5
Gwint zewn. [mm]:  14x1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  202,5
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29170
Wymiar stożka [mm]:  15,7
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  16x1,5
Gwint zewn. [mm]:  14x1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  202,5
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29248
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29248
Wymiar gwintu:  M16x1,5/M16x1,5
Ilość montowana w aucie:  2
Długość [mm]:  212,5
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29060
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  15,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  49,5
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Termoplast
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze