Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BENDIX do Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SKF Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DAYCO Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TOPRAN Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 2 coupe (F22, F87) M 240 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
047529B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
047529B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Długość [mm]:  359
Ilość montowana w aucie:  1
Sworzeń o śr. [mm]:  16,2
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
047530B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
047530B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość [mm]:  359
Ilość montowana w aucie:  1
Sworzeń o śr. [mm]:  16,2
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
047537B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
047537B
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  150
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Sworzeń o śr. [mm]:  16,2
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
047538B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
047538B
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość [mm]:  150
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Sworzeń o śr. [mm]:  16,2
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
047541B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
047541B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ilość montowana w aucie:  2
Długość całkowita [mm]:  268,6
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze