Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05)

Układ Kierowniczy 555 Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) SBS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) URW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) VEMA
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1365
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1365
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  109
Szerokość [mm]:  35
Wysokość [mm]:  75
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA881
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA881
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1
Długość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,27
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze