Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06)

Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FEBEST
Układ Kierowniczy FAG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MEYLE
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) QUARO
Układ Kierowniczy TRW Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) TRW
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) QFIX
Układ Kierowniczy RTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) RTS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) VAICO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze