Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) QUARO
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) DYS
Układ Kierowniczy FAG Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) IPD
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) RTS
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1983.05 - 1986.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0)
Kod produktu:
S070742
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070742
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  77
Długość [mm]:  77
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Rozmiar gwintu 1:  M10X1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0)
Kod produktu:
S070824
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070824
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  115
Rozmiar gwintu 2:  M30X1,5
Rozmiar gwintu 1:  M20X1,5
Wymiar stożka [mm]:  23,5
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0)
Kod produktu:
S070840
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070840
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  26,2
Długość 1/Długość 2 [mm]:  125
Rozmiar gwintu 2:  M30X1,5
Rozmiar gwintu 1:  M24X1,5
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0)
Kod produktu:
S100384
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S100384
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze