Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw X6 (G06, F96) M50 i xDrive SUV 530KM, 390kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6195
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6195
Długość [mm]:  178
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6196
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6196
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6196
Długość [mm]:  178
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6195
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6197
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6197
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  250
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze