Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09)

Układ Kierowniczy JP GROUP Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy MAPCO Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09) MAPCO
Układ Kierowniczy RTS Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09) RTS
Układ Kierowniczy VAICO Chevrolet CAPRICE 5.0 sedan 231KM, 170kW, benzyna (1990.10 - 1993.09) VAICO
Producent:RTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-12020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-12020
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Gwint zewn. 2 [mm]:  7/16x20h
Długość [mm]:  223
Gwint zewn. 1 [mm]:  11/16x18h-LHT
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-12019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-12019
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Gwint zewn. [cal]:  11/16x18h
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Długość [mm]:  223
Ciężar [kg]:  0,695
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze