Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NTY do Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DOKUJI Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) DYS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy NTY Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) NTY
Układ Kierowniczy SWAG Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Dodge NEON coupe 2.0 HP Sport coupe 152KM, 112kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SKZ-CH-026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SKZ-CH-026
Numer seryjny:  SKZ-CH-026
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze