Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford CAPRI I (ECJ) 2600 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.08 - 1974.02) VEMA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4208
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4208
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Gwint UNF
Rozmiar gwintu 1:  1/2"x20
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze