Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy IPD do Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERT
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPKO
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-5065
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
35-5065
Wysokość [mm]:  155
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-5066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
35-5066
Wysokość [mm]:  125
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze