Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08)

Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) HART
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) MOOG
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 60KM, 44kW, benzyna (1995.01 - 1997.08) VAICO
Producent:FRAP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1243
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1243
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1,5
Wymiar stożka [mm]:  15
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,293
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1242
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1242
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  73
Wymiar gwintu:  M10x1,5
Wymiar stożka [mm]:  15
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,298
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F2023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F2023
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  308
Wymiar gwintu:  M14x2
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Ciężar [kg]:  0,607
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze