Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford MONDEO V Turnier (CF) 1.5 TDCi Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VEMA
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA3300
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA3300
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Szerokość [mm]: 70
Wysokość [mm]: 116
Wymiar gwintu: M18x1.5
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA3301
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA3301
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z przodu, oś przednia, z prawej, oś przednia, z lewej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Szerokość [mm]: 70
Wysokość [mm]: 116
Wymiar gwintu: M18x1.5
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze