Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy JAPKO do Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy FAG Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) FRAP
Układ Kierowniczy HEPU Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) JAPKO
Układ Kierowniczy LAUBER Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford P 100 I 1.6 pick-up 73KM, 54kW, benzyna (1982.04 - 1987.09) VAICO
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111H55
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
111H55
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]:  95
Gwint wewnętrzny [mm]:  12
Długość gwintu [mm]:  34
Wysokość zabudowy:  68
Średnica zabudowy [mm]:  13
Gwint zewn. 1 [mm]:  10 x 1,25
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze