Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DJ PARTS do Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FRAP Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy A.B.S. Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy GSP Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy TEDGUM Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRW Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Fso POLONEZ II 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.08 - 1992.08) VEMA
Producent:DJ PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DE1998
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
DE1998
Długość [mm]:  108
Szerokość [mm]:  38
Wysokość [mm]:  68
Wymiar gwintu:  M16x1
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze