Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL do Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FRAP Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy A.B.S. Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy FAG Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy GSP Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MOOG Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy TEDGUM Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRW Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Fso POLONEZ II 1.9 D liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) VEMA
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QR1118S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QR1118S
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  14,8
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,00
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm]:  88
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze