Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VEMA do Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03)

Układ Kierowniczy JP GROUP Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) JP GROUP
Układ Kierowniczy FRAP Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) FRAP
Układ Kierowniczy A.B.S. Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) DYS
Układ Kierowniczy FAG Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) FAG
Układ Kierowniczy GSP Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MOOG Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy TEDGUM Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRW Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Fso POLONEZ III 1.4 i 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1992.09 - 2002.03) VEMA
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
160
Długość 2 [mm]:  90
Masa [g]:  350
Gwint zewn. 1 [mm]:  M 16x1
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze