Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MEYLE
Układ Kierowniczy DELPHI Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) DELPHI
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) ABAKUS
Układ Kierowniczy BGA Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) ENERGY
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) KAWE
Układ Kierowniczy MONROE Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NK
Układ Kierowniczy NTY Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Jaguar XF I (X250) 5.0 Kompressor sedan 517KM, 380kW, benzyna (2013.01 - 2015.04) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
172918
niedostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172918
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  205
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,464
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
48111
niedostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48111
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  48112
Długość [mm]:  187,5
Grubość [mm]:  79,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 2
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  1,032
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
48112
niedostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48112
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  48111
Długość [mm]:  187,5
Grubość [mm]:  79,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Ciężar [kg]:  1,05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze