Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Jaguar XF SPORTBRAKE (X260) 2.0 D AWD Kombi 241KM, 177kW, olej napędowy (2017.07 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6110
Długość [mm]:  201
Rozmiar gwintu 1:  M14x2
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5mm
Parzyste numery artykułów:  BTR6109
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3503
Materiał:  Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6109
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6109
Długość [mm]:  201
Rozmiar gwintu 1:  M14x2
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5mm
Parzyste numery artykułów:  BTR6110
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6114
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6114
Długość [mm]:  221
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  221
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze