Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04)

Układ Kierowniczy JP GROUP Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy ASHIKA Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy MOOG Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) NTY
Układ Kierowniczy SIDEM Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) SIDEM
Układ Kierowniczy A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAGNUM TECHNOLOGY Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Układ Kierowniczy MAPCO Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MOTUL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) RAVENOL
Układ Kierowniczy SKF Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) SWAG
Układ Kierowniczy URW Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.9 i 4x4 samochód terenowy zamknięty 241KM, 177kW, benzyna (1997.08 - 1999.04) VEMA
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
74-03199
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
74-03199
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,179
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze