Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BLUE PRINT do Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADJ138726
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADJ138726
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,659
Dla numeru OE:  LR 033529
Długość [mm]:  330
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze