Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SIDEM do Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy GSP Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy VEMA Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Producent:SIDEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
27135
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
27135
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżnosć stożka:  1/6
Długość [mm]:  201
Wymiar gwintu:  FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm]:  15,3
Rozmiar gwintu 1:  MM14x2R
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
27019
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
27019
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu:  MM16x1,5R
Rozmiar gwintu 1:  MM14x1,5R
Długość przegub aksialny [mm]:  210
Tylko w połączeniu z:  NUT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze