Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy NTY Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy FEBEST Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy MAXGEAR Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy ACKOJA Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy ESEN SKV Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HART Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MOTUL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NPS Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy OPTIMAL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QFIX Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) QFIX
Układ Kierowniczy SKF Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy VAICO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 306KM, 225kW, benzyna (2010.01 - obecnie) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
102110
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
102110
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  170
Materiał:  Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,087
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  53
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
102071
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
102071
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  200
Materiał:  Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  16
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  53
Ciężar [kg]:  0,090
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
43241
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
43241
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  259
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M24 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,816
Rozmiar klucza:  15
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
43227
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
43227
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  143
Szerokość [mm]:  40,0
Grubość [mm]:  75,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze