Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03)

Układ Kierowniczy 555 Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KYB Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) KYB
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) OCAP
Układ Kierowniczy QFIX Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) TRW
Układ Kierowniczy VEMO Lexus IS II (_E2_) 250 AWD (GSE25_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2005.10 - 2013.03) VEMO
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5543
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5543
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  276
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M15x1.5
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M15X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  276
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5587
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5587
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M15x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5586
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5586
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5586
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M15x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5587
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze