Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOSCH do Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy JP GROUP Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DR!VE+ Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy EUROL Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MOTUL Maserati GRAN TURISMO 4.2 coupe 405KM, 298kW, benzyna (2007.09 - obecnie) MOTUL
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 515
niedostępny
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 515
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
926,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 001 678
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 001 678
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
1059,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze