Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DOKUJI do Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10)

Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) DYS
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) NK
Układ Kierowniczy QUARO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) QUARO
Układ Kierowniczy SKF Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.8 TD liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2000.02 - 2002.10) TRISCAN
Producent:DOKUJI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OD0044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
OD0044
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  75
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze