Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12)

Układ Kierowniczy 555 Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) 555
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy BGA Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CTR Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) CTR
Układ Kierowniczy DYS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) FEBEST
Układ Kierowniczy GMB Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) IPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) MOOG
Układ Kierowniczy QUARO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) QUARO
Układ Kierowniczy SASIC Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1987.09 - 1992.12) VAICO
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230201
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230201
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  12,9
Długość [mm]:  95
Ciężar [kg]:  0,395
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230204
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230204
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  13,7
Długość [mm]:  94
Ciężar [kg]:  0,389
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze