Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy RTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) RTS
Układ Kierowniczy SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SWAG
Układ Kierowniczy CTR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DELPHI
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) JPN
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy OYODO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) OYODO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1998.05 - 2005.10) VEMA
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3166
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3166
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze