Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04)

Układ Kierowniczy 555 Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) CEVAM
Układ Kierowniczy CTR Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) EUROL
Układ Kierowniczy GMB Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) JAPKO
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda RX-7 II (FC) 1.3 (FC3S, FC1031) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.11 - 1989.04) VAICO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
421 937
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
421 937
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu:  MM17x1R
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze