Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz CLS (C257) CLS 400 d 4-matic (257.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
180559
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180559
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  180560
Długość [mm]:  189
Wymiar gwintu wewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  21
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,912
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
106408
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
106408
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  237
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,632
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przeciwnakrętką
Dla numeru OE:  205 460 04 05
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
180560
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180560
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  180559
Długość [mm]:  189
Wymiar gwintu wewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  21
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,912
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
180795
dostępny
4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180795
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  180800
Wymiar gwintu wewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
180800
dostępny
4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180800
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  180795
Wymiar gwintu wewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M16 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  1,544
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze