Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BGA do Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz EQC (N293) EQC 400 4-matic (293.890, 293.891) SUV 408KM, 300kW, elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Producent:BGA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR5623
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SR5623
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Numer komponentu:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR8547
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SR8547
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze