Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717521934
niedostępny
Kaucja: 1141,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717521934
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1120
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  47
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,1
Ciężar netto [kg]:  13,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik musi być ponownie zaprogramowany przez prod. poj.
Do 100 dni na zwrot
2947,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1141,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717521934R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717521934R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1120
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  47
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,1
Ciężar netto [kg]:  13,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik musi być ponownie zaprogramowany przez prod. poj.
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze