Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) FRAP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) KAWE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) MOOG
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) OEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA G Cabrio (W460) 200 GE (460.216) samochód terenowy otwarty 109KM, 80kW, benzyna (1982.07 - 1989.08) VAICO
Producent:FRAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1406
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1406
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Rozmiar gwintu 1:  M20x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Wymiar stożka [mm]:  20
Ciężar [kg]:  0,495
Gwint zewn. [mm]:  M24x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M20x1.5
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1112
Ciężar [kg]:  0,711
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze