Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SIDEM
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL290
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL290
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL290R
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL290R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze